logo
Orașul de livrare:
București
(+40) 312-297-495
Livrare în aceeași zi înainte de orele 15:00
100% Cumpărături Sigure
livrare flori sigura

Condiții de returnare

Pentru echipa Didi Flori este important ca fiecare client să fie mulțumit de calitatea serviciilor. În cazul în care intervin anumite probleme sau neclarități, noi suntem întotdeauna disponibili pentru a le soluționa. Scopul nostru este să construim relații frumoase și prietenoase cu clienții, de aceea am creat o procedură simplă de returnare a produselor.

Dacă ați avut alte așteptări de la produs sau destinatarul nu l-a primit cu dragostea pe care ați așteptat-o, nu vă faceți griji –la noi puteți returna comanda, urmând câțiva pași. Noi vom trata cu înțelegere motivele dumneavoastră și vom găsi soluția optimă.

Pentru returnarea produsului, în termen de 24 de ore de la livrarea acestuia este necesar să completați formularul de returnare sau să expediați o notificare particulară către Didi Flori, prin care veți informa compania despre dorința de a întoarce anumite produse din comandă. Indicați motivul returului și produsele pe care doriți să le întoarceți.

În mod obligatoriu, produsele trebuie să fie păstrate în starea în care au fost livrate. Noi solicităm ca acestea să rămână intacte și să conțină toate documentele, etichetele și ambalajele în care au fost livrate. Produsele care au suferit modificări fizice (uzare, rupere, ofilire, etc.) din cauza condițiilor de păstrare nu vor fi acceptate returului. De asemenea este necesar să țineți cont de faptul că produsele care nu pot fi comercializate din nou după deschiderea ambalajului nu pot fi acceptate întoarcerii (lampioane zburătoare, focuri de artificii, fluiere, etc). Pe lângă asta, nu pot fi returnate obiectele care intră în contact cu pielea (cum ar fi măștile, costumele, etc), materialele de training sau orice produs a cărui compoziție integrală nu a fost păstrată.

Rambursarea, la fel ca și returnarea, poate fi parțială sau integrală. După cum am enunțat mai sus, produsul returnat trebuie să poată fi vândut din nou. În fiecare caz se analizează condițiile de păstrare și starea obiectului returnat, iar clientul este notificat sau informat prin alte metode, în cel mai apropiat timp. Compania va discuta detalii cu fiecare client, iar problema va fi soluționată cu înțelegere.

Contactează-ne pentru mai multe detalii! Suntem întotdeauna gata să te ajutăm.